Jump to content

Vragentopic Nieuwe Leden


Recommended Posts

Ik heb me bedacht! Zouden @Cordelia Doran en @Gisella Rhydderch op Plotkarakter mogen?

 

I'm sorry!!! But ever so grateful for you all for putting up with my demands. <3

Link to comment

Hey, ik ben nieuw hier op het forum. Ik moet nog een account aanmaken met een juiste naam, maar een aantal van de stappen heb ik niet genoeg rechten voor:
 


4) Laat je personage goedkeuren - De linkjes naar buitenpersonages en zweinsteinpersonages werken beiden niet.

Daarnaast, is dit forum nog actief en wat voor karakters hebben jullie behoefte aan?

Groetjes, Bubbel

Link to comment

Hoi, wat leuk dat je onze RPG hebt gevonden!

 

Het forum is zeker nog actief, er wordt eigenlijk dagelijks op P&P gepost. Wat voor karakter je graag zou willen maken is helemaal aan jou. Dat mag een zweinsteinleerling, een volwassene of een jonger kind zijn. Er wordt zowel op Zweinstein als in de Buitenwereld actief gepost, dus je kan waarschijnlijk in alle gevallen wel ergens aansluiting vinden.

 

Ik zie dat de linkjes inderdaad niet goed werken, dus ik zal ze zo even vervangen! De topics in het "Informatie voor nieuwe leden board" zijn ook nog wat verouderd en in een proces van vervanging, dus als je meer informatie wil dan verwijs ik je ook graag door naar het belangrijke informatie board. Daar is alle informatie sowieso up to date. In dit board kan je ook wat meer vinden over Zweinstein en de Buitenwereld en hier vind je wat algemene informatie over P&P.

 

Als je weet wat voor karakter je graag wil maken kan je beginnen aan het schrijven van je personagedossier en die posten. Dan kunnen we je naam ook wijzigen naar die van je personage, dat is geen probleem. Je hoeft dus niet perse een nieuw account te maken.

 

Ik hoop dat ik je zo even op weg heb geholpen! Als je nog vragen hebt laat het me vooral weten.

 

We hebben trouwens ook een Discord server waar je in contact kan komen met de mensen achter de personages en samen kan plotten. Laat het maar weten als je daar graag in zou willen.

 

Groetjes,

Irene

Link to comment

Zou @Snowdrop Griswold op Plotkarakter mogen? Thank you! <3

 

P.S. Ik heb zojuist het topic gevonden waar dit soort vragen en verzoeken tegenwoordig terecht kunnen, maar... toen had ik deze vraag al hier gesteld. Ik zal het in het vervolg elders vragen, please excuse the mistake. <3

Edited by Nicholas Seymour
Link to comment

Zou iemand mij kunnen helpen?

 

Ik zou graag terug toegang krijgen tot mijn account van Sebastian Kingsley, maar ik kan het wachtwoord niet meer herinneren en ook het e-mailadres niet dat ik toen heb gebruikt om mij te registreren. Ergens betwijfel ik dat ik nog toegang heb tot dat e-mailadres. Is er een andere manier dat ik toegang kan krijgen tot dit account?

Link to comment

Hallo en welkom op P&P!

 

Ja hoor, dat mag zeker.

 

Op dit moment zijn we bezig met P&P opnieuw in te richten, de nieuwe boards staan er al wel, die staan helemaal onderaan, maar topics zijn nog niet verplaatst. Je kunt dus in beide Zweinsteins posten, maar als je in de oude versie gaat posten, wordt je topic dit weekend verplaatst naar de nieuwe versie, mocht je hem daarna kwijt zijn. 

 

Veel plezier! 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...