Nicholas Seymour Posted April 12, 2022 Share Posted April 12, 2022 Verkeerd gepost! Zou dit bericht verwijderd kunnen worden? Quote Link to comment
Nicholas Seymour Posted April 15, 2022 Share Posted April 15, 2022 Ik heb me bedacht! Zouden @Cordelia Doran en @Gisella Rhydderch op Plotkarakter mogen? I'm sorry!!! But ever so grateful for you all for putting up with my demands. <3 Quote Link to comment
Falco Emerson Posted April 21, 2022 Share Posted April 21, 2022 Hey, ik ben nieuw hier op het forum. Ik moet nog een account aanmaken met een juiste naam, maar een aantal van de stappen heb ik niet genoeg rechten voor: 4) Laat je personage goedkeuren - De linkjes naar buitenpersonages en zweinsteinpersonages werken beiden niet. Daarnaast, is dit forum nog actief en wat voor karakters hebben jullie behoefte aan? Groetjes, Bubbel Thorsten Nyland 1 Quote Link to comment
Evangeline Lennox Posted April 22, 2022 Share Posted April 22, 2022 Hoi, wat leuk dat je onze RPG hebt gevonden! Het forum is zeker nog actief, er wordt eigenlijk dagelijks op P&P gepost. Wat voor karakter je graag zou willen maken is helemaal aan jou. Dat mag een zweinsteinleerling, een volwassene of een jonger kind zijn. Er wordt zowel op Zweinstein als in de Buitenwereld actief gepost, dus je kan waarschijnlijk in alle gevallen wel ergens aansluiting vinden. Ik zie dat de linkjes inderdaad niet goed werken, dus ik zal ze zo even vervangen! De topics in het "Informatie voor nieuwe leden board" zijn ook nog wat verouderd en in een proces van vervanging, dus als je meer informatie wil dan verwijs ik je ook graag door naar het belangrijke informatie board. Daar is alle informatie sowieso up to date. In dit board kan je ook wat meer vinden over Zweinstein en de Buitenwereld en hier vind je wat algemene informatie over P&P. Als je weet wat voor karakter je graag wil maken kan je beginnen aan het schrijven van je personagedossier en die posten. Dan kunnen we je naam ook wijzigen naar die van je personage, dat is geen probleem. Je hoeft dus niet perse een nieuw account te maken. Ik hoop dat ik je zo even op weg heb geholpen! Als je nog vragen hebt laat het me vooral weten. We hebben trouwens ook een Discord server waar je in contact kan komen met de mensen achter de personages en samen kan plotten. Laat het maar weten als je daar graag in zou willen. Groetjes, Irene Thorsten Nyland 1 Quote Link to comment
Nicholas Seymour Posted May 17, 2022 Share Posted May 17, 2022 (edited) Zou @Snowdrop Griswold op Plotkarakter mogen? Thank you! <3 P.S. Ik heb zojuist het topic gevonden waar dit soort vragen en verzoeken tegenwoordig terecht kunnen, maar... toen had ik deze vraag al hier gesteld. Ik zal het in het vervolg elders vragen, please excuse the mistake. <3 Edited May 17, 2022 by Nicholas Seymour Quote Link to comment
Lucia Giacova Posted August 24, 2022 Share Posted August 24, 2022 Zou iemand mij kunnen helpen? Ik zou graag terug toegang krijgen tot mijn account van Sebastian Kingsley, maar ik kan het wachtwoord niet meer herinneren en ook het e-mailadres niet dat ik toen heb gebruikt om mij te registreren. Ergens betwijfel ik dat ik nog toegang heb tot dat e-mailadres. Is er een andere manier dat ik toegang kan krijgen tot dit account? Quote Link to comment
Alexis Eversly Posted August 24, 2022 Share Posted August 24, 2022 Ik zal je een nieuw wachtwoord toesturen op Lucia! Quote Link to comment
Nona Harrow Posted December 15, 2022 Share Posted December 15, 2022 Hoi, Ik ben gisteren op dit forum terecht gekomen en vind t super tof dat ik zo snel al kan beginnen! Mag ik gewoon een topic aanmaken waar ik wil? Ik zie dat het 19 december pas september is op de site, kan ik dan al wel in Zweinstein posten? Quote Link to comment
Alexis Eversly Posted December 15, 2022 Share Posted December 15, 2022 Hallo en welkom op P&P! Ja hoor, dat mag zeker. Op dit moment zijn we bezig met P&P opnieuw in te richten, de nieuwe boards staan er al wel, die staan helemaal onderaan, maar topics zijn nog niet verplaatst. Je kunt dus in beide Zweinsteins posten, maar als je in de oude versie gaat posten, wordt je topic dit weekend verplaatst naar de nieuwe versie, mocht je hem daarna kwijt zijn. Veel plezier! Quote Link to comment
Tristan Johnson Posted January 29, 2023 Share Posted January 29, 2023 Mag @Calla Ryder op actief <3? Quote Link to comment
Alexis Eversly Posted January 29, 2023 Share Posted January 29, 2023 Geregeld! (Er staat overigens een vragentopic in Belangrijke informatie die je voor dit soort dingen kunt gebruiken < 3 ) Felicia Harding 1 Quote Link to comment
Recommended Posts